Against this world 對抗世界

詞曲:uplee

Take my hands , 握緊我的雙手
The bleeding heart will never stop us to move on… 淌血的心也沒有辦法阻止我們前進
Please don’t wait 請別再等待
It’s not suppose to be regret , we’ll all die young… 人生苦短…不應該有所遺憾…
Make the cut 割劃那道傷痕
It makes me insane , out of control! I’m self-distruction 一切都讓我發瘋..失去控制…自我毀滅
Taste the pain… 品嚐那種痛處
I’m not afraid to bleed…coz I am strong! 我不害怕流血 因為我很堅強

All this pressure made my anger.. 所有的壓力都造成我的忿怒!
Is living just like suicide? S U I C I D E!! 活著是不是就如同自殺一般? 如同自殺一般?

I will fight for what I’m believing in (believing in) 我會為了我的信念去奮鬥
I could give my heart and soul… 我願意付出我的心與靈魂
Just stay with me! let’s (five) against this world! 就陪在我身邊吧!讓我們(五個)對抗這世界
Will you dream what I dream for? 你(們)會不會跟我做一樣的夢?

Even there is a bullet to my head 即使子彈射向我的腦袋
But the hero’s time will never end 但英雄的時代卻是永遠不會終結
Pull the trigger…never be afraid!! 扣下板機吧!不再害怕!
Pull the trigger…never be afraid!! 扣下板機吧!不再害怕!

arrow
arrow
    全站熱搜

    band831tw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()