LOVE STORY

By uplee

Don’t close my eyes , I don’t wanna miss a thing 不閉上眼 我不想失去任何一件(os世界末日)
I have no fear , my heart will go on and on. 我沒有恐懼 我心會跟著你(os鐵達尼)
I can’t survive , How do I live without you. 我沒有了妳要怎麼生活無法生存(os空中監獄)
All this love songs , 這麼多的愛情歌曲
What promises they really made? 他們真的為我們做了些什麼承諾嗎?

When my hair line’s getting up , 當我的髮線漸漸變高
All my hair turns black to grey 我的頭髮也由黑變灰
Will your love be like used to be? 你對我的愛是否會如往昔一般
And tell me now 現在 告訴我

How long a love story could be? 一個愛情故事可以存在多久
It’s not like it used to be, 他不在像以前一樣那麼被人重視了
When we’re getting old and sick 當我們變得又老又病的時候
Will you still be holding me? 你會不會依然在那 緊握我的雙手
How fast a love story could leave? 一個愛情故事多久會結束
Today love could be so cheap, 今日的愛情是如此的不植錢又廉價
But my heart will always be, 但我的心將會永遠待在
In the place where we first meet! 那個我們初次見面的地方


arrow
arrow
    全站熱搜

    band831tw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()