LOSER
I`m a loser , I`m a cower, 我是個失敗者 是個懦夫
I`m a sucker , fuck you I don`t care 我是個沒用的人 他媽的!我不在乎

My mother said that , 我媽說
you can`t study very well 你書讀的不夠好
Dear father told me , 親愛的爸爸告訴我
``you are a ` LOSER` you know that?`` 你知道嗎?你真是個失敗的人
My brother can`t stand , 我哥受不了
he is the greatest in his college. 他說他是他大學裡的第一
The teacher asked me , 老師問我
``why can`t you study like those geeks?`` 你為什麼不能像那些怪胎一樣用功念書?
:
Hear all the voice they said , 聽了他們說得這些話
it made me going crazy 都快要讓我發瘋了
I am a loser , life`s a game!! 人生是場遊戲 我是個失敗的人
And I said 然而我說

I COULD NEVER EVER BE A LOSER 我一定 決對 不會做個失敗者
SCREW U !! I DONT CARE , 去你的 我不在乎
NOBODY EVER WANNA BE A COWER 永遠 不會做個懦夫
YOU KNOW I AM NOT AFRAID , 你知道我無所偽懼
DONT WANT TO DO IT , 不想去做
IT DOESN`T MEAN I CAN`T 不代表我不行
I AM NOT THE SAME , 我跟你們不一樣
I DON`T CARE THAT WHAT U SAY 我不在乎你們說的話

You don`t understand , 你不了解
the way that I wanna be 我想走的路
I`m so different , 我是如此的不同
Don`t wanna waste my time again 不想再一次的浪費我的時間
I have my own dreams , 我有我的夢想
I don`t care that what you thinking 我不在乎你在想些什麼
Life is a process , 人生是一段過程
then I quit playing this game 那我拒絕玩這個遊戲
I`m a loser , I`m a cower, 我是個失敗者 是個懦夫
I`m a sucker , fuck you I don`t care 我是個沒用的人 他媽的!我不在乎

(I don`t care that what you said , 我不在乎你說的話
I don`t care that what you thinking, 我不在乎你怎麼想
life`s a procerr ) 人生是一段過程
fuck you I don`t care 他媽的!我不在乎

arrow
arrow
    全站熱搜

    band831tw 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()