DADDY

Take a look at the mirror , is it me? 看著鏡中 那個人是我嗎?
Why is everything changing? 為什麼一切都變了
I become not so perfect , daddy says 我不再是如此的完美 DADDY說
``You are such a loser boy…`` 你真是個失敗的小鬼
You said I used to be so great , get good grade , 你總說著我以前多麼好 拿好的成績
You said that it is my way.. 你說 那才是我該走的路
You said it’s for my own good .I `m confuse , 你說那才是為了我好 我好懷疑
I don’t wanna live like this… 我並不想那樣的活著

I don’t know where to go to , 我不知該往哪走
I lost my way to home 我迷失了回家的方向
But all I want is just to make you proud , 但所有我所做的都是希望能讓你感到驕傲的
And I know…I screw up…. 然而我知道 我搞砸了

Daddy I want you to know , DADDY 我希望你知道
I have my way , I have my dreams to come true. 我有我的路 我有我的夢想要去實現
Please I want you to know , 拜託 我希望你明瞭
I won’t change , I am still a helpless child…. 我不會改變 我依然是那個無助的小孩

Want you to know Want you to know 希望你知道
I’m still a helpless…. 我依然是那麼無助
Want you to know Want you to know 希望你知道
I’m still a helpless…. 我依然是那麼無助


arrow
arrow
    全站熱搜

    band831tw 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()